Edukacinė pramoga „SkaitMENINIS muziejus“

Sausio 18 ir 24 dienomis 12 val. Kaišiadorių viešosios bibliotekos vaikų literatūros skyriuje (Gedimino 38) kviečiame apsilankyti papildytos realybės pabėgimo kambaryje „SkaitMENINIS muziejus“.


Projektu „SkaitMENINIS muziejus“ lankytojai kviečiami „patirti eksponatus“. Eksponatai čia pateikiami naudojant papildytos realybės (augmented reality) techniką, kurią visame pasaulyje išpopuliarino žaidimas „Pokemon go“ ir Snapchat socialinis tinklas. Tik vietoje to, kad pasipuoštų žaismingomis gyvūno ausytėmis, Lietuvos muziejiniai ir kultūros eksponatai čia atgyja ir ima sąveikauti su žiūrovais..
Nukreipus telefono kamerą į norimą objektą ir pamatysite, kaip pavyzdžiui, iš plakato išskris Dariaus ir Girėno lėktuvas Lituanica, ar kaip į tuščią plakatą įžengia velnias ir ten padeda Puntuko akmenį. Realus pasaulis susimaišys su virtualiu ir Jums, naudojantis telefonu bus leista pažaisti su tikrove.
Kad „skaitMENINIAME muziejuje“ lankytis būtų dar maloniau, dalyviai bus užrakinami patalpoje. Ir raktą ras tik tuomet, kai nuskenavę ir atgaivinę visus objektus išspręs pabėgimo iš muziejaus mįslę. Skaitmeninis papildytos realybės muziejus bus paverstas į pabėgimo kambario žaidimą.
Norintys apsilankyti „SkaitMENINIAME muziejuje“ dalyviai turi turėti bent vieną išmanųjį telefoną, į kurį iš Google Play parduotuvės reikės parsisiųsti nemokamą programėlę. Tą padaryti galima atėjus į biblioteką arba dabar - Google Play paieškos laukelyje suvedus Skaitmeninis muziejus.
Norintys apsilankyti galite registruotis el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. arba užeiti Kaišiadorių viešąją biblioteką (Gedimino 38, II aukšte 204 kabinetas) įstaigos darbo valandomis.
Projektą finansuoja Lietuvos kultūros taryba.